23dingen werkplaats

maandag 5 mei 2008

Hutspot en Hotspot

Op de camping gezeten met de warme laptop op schoot is het een zware klus om te bloggen.
Dat ik via een hotspot op de camping toegang tot internet kan krijgen en daarmee toegang tot mijn webtwee omgeving en de kritische volgers leert mij dat er nog maar weinig smoezen over zijn om niet online te kunnen zijn. Was er geen hotspot geweest dan had ik via een umts/grps verbinding kunnen werken. Ook heeft de camping een tweetal pc's beschikbaar,
(met natuurlijk sitekiosksoftware).
De dames in ons gezelschap vinden het maar niets dat de mannen dagelijks even mail checken en reageren. Volgend jaar gaan zij op zoek naar een digitaal vrije omgeving, geen hotspot,umts,oid. in de omgeving. Denk dat ik maar een duivensporthobby ga nemen of iets met postkoetsen.
Terugvallen op webnulkommaeen, zeg maar!

Heb nog even een brief van de OBD meegenomen met daarin een papieren vragenlijst, jawel!!
Aarzel of ik deze digitaal zal beantwoorden!
Hoop dat 23dingen voor deze obd-ers ook een eye-opener zal zijn!!

Ben aangemeld bij Last.fm, is leuk. Zelf gebruik al enige tijd tot volle tevredenheid anywhere.fm
ook de rechtenvrije muziek is aardig om eens naar te luisteren.
Heb mijn eigen muziek daar weggezet en kan deze nu overal afluisteren. Last.fm heeft voor mij weer te veel aan boord.

Een leuke site voor muziek makers en liefhebbers is www.garageband.com

6 opmerkingen:

Unknown zei

Ik zou de dames een train de trainer 23 dingen geven. Moet je opletten wíe er volgend jaar naar een wifiloze camping wil :-)

makemyday zei

This is the masterblog. Mooie blog.

Shanti zei

Laat ik nou vinden dat de dames in je gezelschap gelijk hebben. Er is een tijd en een plek voor alles.

Jouke zei

shanti heeft gelijk (je kunt ook overdrijven voogsgeerd!)

Shanti zei

Ben je nou nog steeds aan de hutspot!?!

Marina Noordegraaf .... zei

Joehoe, kom je weer buiten spelen?
en