23dingen werkplaats

woensdag 12 maart 2008

stand van zaken

Stand van zaken.

Een reactie van Marina ontvangen en in totaal 3 votes op de stellingen in de poll.
Marina heeft alle hoop om mij nog te bekeren tot het bloggen nog niet opgegeven, handig van haar om in haar reachtie biebeanie23 te linken.
edjek en ik gaan morgen na zijn verslag van de start bijeenkomst in Nijverdal aan de slag met de volgende dingen.
collega's die nu zijn benaderd voor de 23dingen cursus reageren met gemengde gevoelens.
"moet dat, heb ik niet nodig, dat meen je niet ik hoef die digitale onzin niet" zijn enkele opmerkingen gelukkig staan daar ook opmerkingen als: "leuk, wanneer beginnen we?, ik kijk er naar uit"

genoeg meningen vooraf om een "spannende en uitdagende" cursus mee te gaan maken
mijn komende klusje is om het eerste bericht naar de archief map te krijgen en misschien weer terug.

1 opmerking:

essen2punt0 zei

Gemende reacties heb ik inderdaad (zelfs al bij mensen die zich vrijwillig zelf voor de leeuwen hebben gegooid ;)) ook al gehoord.

Ik ben ook heel benieuwd hoe bijvoorbeeld aan het eind Der Dingen de reacties zijn. Hoeveel mensen enthousiast zijn geraakt en hoeveel mensen juist zijn afgehaakt.